Klacht: Pakket zoek

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 9 juni jl. Een pakketje met mobiele telefoon aangeboden bij DHL. Dit pakket moet naar Texas USA verzonden worden.

Het is daar nooit aangekomen. Het zwerft nog steeds in Keulen rond. Ik krijg niet op nauwelijks antwoord.
Inmiddels wordt gezegt dat ik maar een klachtenformulier moet indienen.

Het pakketje is afgelopen dinsdag 4 juli nog gescand in Duitsland.

Als het pakketje met inhoud op de plaats van bestemming arriveert

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 13:49 geantwoord

Beste mevrouw Van Tricht,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is natuurlijk erg vervelend wanneer een pakket na zo'n lange tijd nog niet op de plaats van bestemming is. In dit geval lijkt het pakket \"vast\" te staan in Duitsland, hierdoor is er toch echt verdere navraag nodig. Ik zie dat mijn collega u gisteren een claimformulier heeft toegestuurd, ik wil u adviseren deze in te vullen en te versturen naar het e-mailadres dat op dit formulier vermeldt staat. Aan de hand van de gegevens op dit formulier, zal er een onderzoek voor u worden gestart. Mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaart.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 11 juli 2017 om 13:23 geantwoord

DHL vertelt mij in een mail dat het pakket klaar staat voor verzending in Keulen. Maar daar is het al een maand.
Geen antwoord waarom dit is, geen concrete datum wanneer het verzonden gaat worden. DHL heeft niets onderzocht. Zij hebben dezelfde site geraadpleegd als welke de klant kan doen. Ik heb hier geen woorden voor.

Alle klachten die gemeld zijn door I. Van Tricht