Klacht: Pakket zoek

RLeemans op 30 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 17.10.20 een retourzending aangemaakt met trackingnummer
JVGL06047542140033835461, ontvanger NL-AE – Platinastraat 71 – Zoetermeer. Tot op heden nog steeds geen ontvangstbevestiging ontvangen, en deze heb ik dringend nodig voor een refund.

Gewenste Oplossing:

Als ik nog deze week de ontvangstbevestiging ontvang van NL-AE.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 oktober 2020 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb deze zending nagekeken en volgens onze gegevens is dit al wel afgeleverd, dit kunt u terugvinden op de track en trace. Aangezien de afzender aangeeft de retour nog niet ontvangen te hebben moet ik u adviseren dit even bij hun te melden. Omdat zij ook het retourlabel bij DHL hebben aangemaakt kunnen zij hier een onderzoek voor laten opstarten bij ons.

Met vriendelijke groet,

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door RLeemans