Klacht: Pakket zoek

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn verse vleespakket is compleet zoek bij Post.nl
Hoe krijgen ze dat in godsnaam voor elkaar !
Een groot superduur vlees pakket van ruim 6 kilo !!!
En dan maar aangeven op de track trace dat het is bezorgd zowel bij mij als bij t afhaalpunt (bruna). Na 3 dagen bellen nog geen resultaat.
Wordt vast leuk als ik t na 5 dagen alsnog ontvang en dan openmaak. Wss is t vlees niet meer zo vers….
Mijn zoon uit ziekenhuis en jarig; t was een onvergetelijke bbq dankzij post.nl
Ook aardig dat ze ‘alles’ in t werk hebben gesteld om dit op te lossen (NOT).
Schijt heeft post.nl aan haar klanten.

Als post.nl falliet gaat en kapot.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 mei 2020 om 12:52 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is niet geleverd. Dat is uiteraard erg vervelend en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wanneer u de zending nog steeds niet heeft ontvangen, raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender (mocht u dat nog niet gedaan hebben). Zij kunnen dit eventueel verder uit laten zoeken en het verder met u afhandelen.

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 mei 2020 om 12:54 geantwoord

Ik ben al 5 (!!!) dagen bezig met Post.nl en hun 'klantenservice'.
Graag snelle reactie en oplossen GVD !
Tevens gaat er betaald worden voor mijn uren die ik er al aan heb besteed NAAST de vergoeding van alle kosten incl duur vleespakket.

Alle klachten die gemeld zijn door groen21