Klacht: Pakket zending niet gevonden

op 19 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 27 mei om 16:38 uur een pakket van Bonprix retour getuurd. Als ik de barcode invoer krijg ik steeds een melding ‘zending niet gevonden’. We zijn nu ruim 1 week verder.

Waar is het pakket?? En waarom kan ik met de barcode 3STLMA18161099 (postcode 80000 ZB)mijn pakket niet volgen??

Pakket is nog steeds niet geleverd bij Bonprix. Wie draait er nu op voor de kosten????

Ik wil weten waar het pakket is en wanneer het bij Bonprix wordt afgeleverd.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer/mevrouw Abdallah, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw retourzending naar BonPrix nog niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten hoe dit precies zit. Graag wil ik hierop reageren. Aan de hand van de door u meegestuurde track&trace code kan ik niet zien wat het precieze adres van de geadresseerde is. Kunt u een afbeelding van het verzendbewijs sturen wat u heeft gekregen bij de PostNL locatie? En wilt u me laten weten of u het pakket kosteloos retour heeft kunnen sturen of dat u bij verzending op 27 mei verzendkosten heeft betaald? Graag ontvang ik voor de zekerheid ook uw volledige adres, telefoonnummer, e-mailadres en een omschrijving van de inhoud + verpakking en het volledige adres van de geadresseerde. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal bekijken welke mogelijkheden er zijn en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door abdallah