Klacht: Pakket wordt weer veel te laat en lang behandelt,

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Februari 2017, pakket uit china, verzending 9-15 dagen, klacht ingediend, duurde maar liefst 36 dagen. pakket lag binnen 4 dagen bij post nl costums. maar door een BVA-SCIP brief, mailen, niet ontvangen opnieuw mailen, och hij is verlopen, opnieuw mailen, ja binnnen ! al ruim 6 dagen vertraagd. uit eindelijk nog ruim 1 week kwijt geweest, en daarna nog kapot geleverd ook nog.

KLACHT INGEDIEND, GEEN REACTIE

Heden, 2017.. Pakket uit china, lag binnen 3 dagen bij post nl (12.09.2017) geen enkele scan, behalve ontvangen door costums.

op 13.09.2017 belletje 1, hij is nog altijd bij douane
op 14.09.2017 belletje 2. hij is bij douane, brief onderweg 3-5 dagen
op 15.09-2017 brief ontvangen, ingevuld, ingescand gemailt
op 15.09.2017 brief ontvangen door postnl wordt direct binnen 2 dagen afgewerkt. Uiterlijk op maandag klaar..

Ma 18.09.2017 2 brieven, 1 brief gelijk aan de vraag op 15.09 en 1 brief over nieuw pakket, allebij opnieuw ingevuld, ingescand en gemailt. + ontvangen post nl. opnieuw pakket binnen 2 werkdagen afgehandelt per mail beantwoord.

Prima..

Vandaag, 21.09.2017, belletje 3, nee hoor meneer, kan zeker 3-5 dagen duren, daarbij zijn de brieven nog niet verwerkt, en is nog niets bekend of gescand van uw pakket bij postnl.

Leugen na leugen, na leugen, na administratieve rompslomp.

een brief:

Wat is uw naam? uw 06? uw Pakket inhoud ? de waarde?
Kan dat anno 2017 niet per email ? u had mijn 06 al want u kon mij bellen over de douane status… dus kan u ook mijn email vragen?

Dat scheelt 5 dagen.

Verwerking 2 werkdagen ? dat blijkt dus ergens tussen de 3 dagen en 9 maanden.

Inmiddels is mijn pakket 09.09.2017 besteld, en verzonden, en duurt het al 12 dagen zonder enige scan in nederland.

Ik heb betaald voor 9-15 dagen verzending, bedrag anno 80,- euro EMS
PRIORITEITEN VERZENDING?? hou toch op, dhl/ups is prioriteit, binnen 4 dagen in huis vanuit hongkong.

klacht na klacht, geen reactie
bel na bel,, alleen excuses
douane,,, heeft er geen zak mee te maken
inklaring, doet postnl ZELF

klacht van februari herhaalt zich gewoonlijk weer.

wanneer EMS prio verzending, ook echt prio heeft
Wanneer POSTNL erkend,, dat de emails die ze versturen, aangepast hebben en ook juiste informatie gegeven wordt.

Het is een kwestie van een mail naar de afdeling, jongens ff minder koffie, en meer werken.

Dat mijn pakketten voor vrijdag in huis is. uiterlijk zaterdag middag 17:00u

en dus daadwerkelijk binnen 1-2 werkdagen is afgehandelt, zoals belooft in 2 emails. en toegezegd is door medewerker per telefoon op maandag.

Zo niet, ziet u mij zeer snel verschijnen op uw hoofdkantoor of afdeling inklaring, want ik weet al waar ik die kan vinden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 september 2017 om 11:32 geantwoord

Geachte heer van Amersfoort,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u zendingen verwacht uit het buitenland maar dat het ontzettend lang duurt voordat de zending wordt vrijgegeven bij de douane.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat beide zendingen gisteren zijn vrijgegeven door de douane. Beide zendingen zullen vandaag worden bezorgd tussen 15:00 en 18:30.

Ik hoop dat u de zendingen snel in uw bezit heeft zodat u ervan kunt genieten.

Alle klachten die gemeld zijn door PostnlGezeur