Klacht: Pakket wordt vastgehouden door postnl.

op 23 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Postnl heeft geprobeerd om het pakket bij ons af te leveren. Hierna is het bij de supermarkt gebracht. Normaal gesproken krijg je een kennisgevings kaart maar deze is niet bezorgd.
Omdat er geen afzender op het pakket staat is het pakket naar het centrum onbestelbare stukken gegaan.

Postnl wil nu het pakket niet afgeven terwijl mijn adres er op staat. En ze zijn nallatig geweest met het bezorgen van de kennisgevings kaart.

Ik krijg geen contact met de afzender in China. Want volgens Postnl moet de afzender contact opnemen met het postkantoor in china waarna deze weer contact opneemt met postnl. Dan sturen ze het pas weer op.

Of te wel afzender doet niks dan doet postnl ook niks.
Postnl nallatig geweest en ik een pakket armer en geld kwijt en gefrustreerd.
\”klantenservice\” noemt het procedures.

Heb een klacht ingediend maar daar doen ze niks mee want dat is voor intern gebruik. Zei de klantenservice letterlijk.

Hoop dat ze door dit bericht service gericht gaan worden.

Aflevering van mijn pakket zou fijn zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:40 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Persida,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen kennisgeving heeft ontvangen van een door u af te halen pakket van een Chinese webwinkel. Mijn excuses hiervoor.

Uw melding is correct verwerkt. Voor het opnieuw ontvangen van uw zending dient u contact op te nemen met de afzender in het land van verzending. Zendingen uit het buitenland kunt u volgen via postnl.post (bij Aziatische afzenders). Zodra het pakket in Nederland is verwerkt vindt u op internationalparceltracking.com de 3S-code voor binnenlandse (afhaal)informatie.

Ik hoop u zo voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 02 september 2016 om 11:38 geantwoord

Een oplossing is als beide partijen tevreden zijn, toch... De klantenservice van POSTNL zorgt alleen dat klanten worden afgescheept met een advies dat ze mogen klagen bij de klantenservice. Waar weer geen vervolg aan wordt gegeven. Verschrikkelijke bureaucratie. Ondertussen ben ik nog steeds niet geholpen. Tijd voor de consumentenbond.... wordt vervolgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Persida
x