Klacht: Pakket wordt vastgehouden bij Douane

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket uit het buitenland is al meer dan 2 weken in Nederland en wordt niet uitgeleverd. Er wordt geen enkele reden gegeven en tevens geen enkele informatie. Er is, hoe ongelooflijk het ook is, op geen enkele manier contact te krijgen met de Douane of PostNL betreffende het pakket.
3SRETA5107486 En dit anno 2017?? Schandalig PostNL.
Ik zal zeer blij zijn dat een bedrijf als SANDD uw postleveringen mag gan overnemen van de minister. U heeft er een potje van gemaakt met uw monopoly beleid!

Als mijn pakket 3SRETA5107486 is geleverd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2017 om 16:20 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Kars,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het jammer om te vernemen dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat dit pakket op 30 juni bij ons binnen is gekomen. De behandeling door de douane kan daarna tot 30 dagen duren, bij het ene pakket gaat de verwerking sneller dan bij het andere pakket. Ik zie dat u de zending op 7 juli in ontvangst heeft kunnen nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door DF Kars