Klacht: Pakket wordt teruggestuurd zonder af te leveren

op 24 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket wordt teruggestuurd zonder af te leveren. De hele dag is er iemand thuis en ineens kreeg ik via de app een bericht dat het terug wordt vertuurd naar de afzender. Kan er bewezen worden dat het is geweigerd? Ik snap de manier van afhandeling echt niet.. Ik vind dit echt niet kunnen.. Zo slechte ervaring met buitenlandse posten…. Pfff wat een slechte service. 3SPAMS8957564.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat het toch bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Saiyinchan

3 maanden geleden - Ik word gewoon niet geholpen door PostNl klantenservice..

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 juli 2017 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer/mevrouw Chan,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg spijtig om te zien dat uw pakket retour is gestuurd. Volgens Track&Trace zou dit pakket door de geadresseerde geweigerd zijn, maar ik begrijp uit uw bericht dat dit niet klopt.

Wanneer een pakket als retour gaat kan dit niet worden tegen gehouden, ook al is het onterecht. Daarom kunt u nu het beste contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan van via zijn/haar lokale postbedrijf onderzoek aanvragen over de reden van retour.

Ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak, en ik hoop dat u met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Saiyinchan