Klacht: Pakket wordt teruggestuurd zonder af te leveren

op 24 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket wordt teruggestuurd zonder af te leveren. De hele dag is er iemand thuis en ineens kreeg ik via de app een bericht dat het terug wordt vertuurd naar de afzender. Kan er bewezen worden dat het is geweigerd? Ik snap de manier van afhandeling echt niet.. Ik vind dit echt niet kunnen.. Zo slechte ervaring met buitenlandse posten…. Pfff wat een slechte service. 3SPAMS8957564.

Ik wil graag dat het toch bezorgd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Saiyinchan

3 maanden geleden - Ik word gewoon niet geholpen door PostNl klantenservice..

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 juli 2017 om 13:01 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw Chan,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg spijtig om te zien dat uw pakket retour is gestuurd. Volgens Track&Trace zou dit pakket door de geadresseerde geweigerd zijn, maar ik begrijp uit uw bericht dat dit niet klopt.

Wanneer een pakket als retour gaat kan dit niet worden tegen gehouden, ook al is het onterecht. Daarom kunt u nu het beste contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan van via zijn/haar lokale postbedrijf onderzoek aanvragen over de reden van retour.

Ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak, en ik hoop dat u met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saiyinchan