Klacht: pakket wordt steeds niet bezorgd

op 15 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds afgelopen vrijdag wordt mijn bestelling elke dag in de track en trace opgenomen als afleverdag. Vanochtend ( donderdag) is de status ineens gewijzigd naar bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. De bezorgtijd die geregistreerd staat is 22.45 uur. Ik heb geen briefje door de deur gehad dat het pakket elders is bezorgd en navraag bij de buren leert dat zij ook niets hebben aangenomen. Toeval of niet een buurtgenoot die 1 straat verder woont maakt precies hetzelfde mee bij POSTNL

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket geleverd wordt voor het weekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 september 2017 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Tienhoven,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht die steeds wordt verplaatst qua bezorgtijd.

Ik heb voor u gekeken naar de zending maar ik kon niets voor u vinden met deze code. Ik vermoed dat deze zending staat voorgemeld en dat we het nog niet hebben ontvangen. Daardoor verschuift namelijk steeds de bezorg datum omdat we het niet ontvangen.

Mocht u de zending nog steeds niet hebben ontvangen dan kan de afzender hier een melding voor aanmaken of het alsnog opsturen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door IvT