Klacht: Pakket wordt niet teruggestuurd naar afzender

op 26 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket mijn track en trsce nummer SKABA409541934 is per ongeluk foutief geadresseerd. Pakket niet aangenomen en komt bij depot onbestelbare goederen terecht. Na meerdere telefoontjes van mij gebeurt er niets. Er zit een jas in ter waarde van 199,95 en Ik heb de verzendkosten betaald. Post nl helpt echter de ontvanger nooit zeggen ze. Schandalig. Afzender heeft nu ook al 6 x gebeld er n onderzoek ingesteld en pakket zou naar haar terug gestuurd worden. Dit Gebeurt echter niet. Je wordt niet doorverbonden maar afgescheept met iedere x een ander antwoord. Pakket kwijt, pakket niet kwijt maar niemand weet de status van nu.
Ja het wordt opgestuurd naar afzender zeggen ze maar wanneer weet niemand en je krijgt niemand te spreken die het wel weet.
Ik wil dat geld terug. Post nl kan het oplossen maar is zo laks dat er niks gebeurt. Je wordt niet door verbonden mret die afdeling en ook nemren zij daar geen contact mee op. Oooh ze beloven terugbel verzoeken maar uiteraard woedt ook dit niet nagekomen. Niet naar ontvanger en niet naar verzender.

Wanneer ik 199,95 op mijn bank rekening krijg bij geschreven dat is de waarde van de jas. Hij is getraceerd maar door laksheid, luiheid of onkunde wordt hij niet teruggestuurd.
Of deze week nog het pakket terug. Het had al lang terug kunnen zijn. Op een of andere manier willen zij niet meewerken

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 september 2016 om 11:41 geantwoord

Geachte mevrouw Thijssen,
Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwachtte, maar dat dit pakket helaas verkeerd geadresseerd was. Verder heeft u slechte ervaringen met de klantenservice. Ik betreur dit om te horen. De afzender is de opdrachtgever, en daardoor kan alleen de afzender een navraag starten wanneer er iets mis gaat met een zending. In dit geval zie ik inderdaad dat er een onderzoek is gestart. De afzender heeft inmiddels een mail gehad met daarin meer informatie over deze zending. U kunt het beste contact opnemen met de afzender, deze kan u informeren over de huidige status van de zending. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 26 september 2016 om 12:04 geantwoord

Wat is dit voor een achterlijk standaard mailtje. Als je klachten hebt over klantenservice staat er dat je de volgende x je klacht met de kkschtenservice af kan handelen.
Omdat afzender niet meewerkt en jullie niet kan ik gerechterlijk alleen iets tegen afzender begonnen.
Maat iK heb daar geen gegevens van en om een procdeuren op te starten maar jullie wel dus ik wil naam en adresgegevens afzender .
Ik wil op zijn minst mijn geld terug.
Het wordt tijd dat jullie eens wel mee gaan werken.

Alle klachten die gemeld zijn door Swimmingmexx