Klacht: pakket wordt niet geleverd

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen woensdag, 31 augustus, kwam de bezorger langs met mijn pakket. Ik was niet thuis dus kreeg ik een briefje in de bus, daar stond op dat ik een andere bezorgoptie moest kiezen. Ik had op de site ingevuld dat ik graag zou hebben dat ze op donderdagavond terug zouden komen. Dat gebeurde niet. Het is nu alweer maandag en mijn pakket is nogsteeds niet aangekomen. Op de site staat ook dat er geen resultaat is voor mijn bezorgcode, terwijl het wel degelijk op mijn briefje staat. mijn bezorgcode is 2ZQ7969SH

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn pakket bezorgd willen krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 17:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Iris,

Volgens mijn gegevens is het pakket op 2 september in de avond bij u afgeleverd. Indien u de zending niet heeft ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender kan het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door irisjansen