Klacht: pakket wordt niet geleverd

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er staat van maandag 4 juli 11.47u een pakket bestemd voor mij bij DHL, Als ik nakijk op track & Trace krijg ik deze boodschappen: 04 juli 2016 16.56 Pakket is bij DHL parcelshop afgehald en onderweg naar soreercentrum + 04 juli 2016 17.29 Pakket is bij dhl parcelshop afgehaald en onderweg naar sorteercentrum.
Donderdag heb ik proberen bellen, zat bij internationale zendingen, zij hebben me heel vriendelijk een niet werkend nummer gegeven, dus heb ik mails gestuurd, deze blijven onbeantwoord.

Gewenste Oplossing:

Als dit pakket liefst vandaag nog geleverd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 16:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Cindy,

Allereerst mijn excuses voor mijn late antwoord op uw bericht. Heeft u uw pakket inmiddels ontvangen? Zo niet, wil ik u graag vragen het zendingsnummer dat u heeft naar ons te sturen per e-mail naar webcare_parcel@dhl.com onder vermelding van het referentienummer 532429 zodat wij het voor u kunnen nakijken.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door CindyRammeloo