Klacht: Pakket wordt niet geleverd

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een snipperdag genomen om mijn pakket in ontvangst te nemen die vandaag langs moest komen. Om 15u48 krijg ik een e-mail die zegt dat ze mij “gemist” hebben terwijl ik de hele dag thuis ben geweest. Echt een schandalige service dat ze niet eens langs komen met het pakket.

Ik zal tevreden zijn als PostNL mijn pakketten langs brengt op de aangegeven datum, of tenminste aanbeld!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 februari 2018 om 11:56 geantwoord

Geachte mevrouw Van ter Meij,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te horen dat u deze melding heeft gezien in track en trace terwijl de bezorger niet bij u langs is geweest. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Mijn collega heeft een klacht voor u opgemaakt. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorger om dit te verbeteren.

Alle klachten die gemeld zijn door CharlotteV