Klacht: pakket wordt niet geleverd

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op woensdag 21 juni is een pakket afgegeven door onderdelenwinkel.nl voor ondergetekende. middels een email met trak-and-trace code mijn pakket volgen. bleek dat pakket is verkeerd gesorteerd en zou op vrijdag bezorgd worden. dag later bleek dat het op zaterdag bezorgd wordt. op zaterdag ochtend bleek dat het pas maandag 26 juni wordt bezorgd.
met dit verhaal bel ik DHL op -1 euro per gesprek-. I krijg een dame aan de lijn die alleen met zich zelf bezig is en herhaal steeds zichzelf en kan niets voor mij doen. zij ziet op scherm niet wat ik zie en kan ook niet zeggen waar mijn pakket is en zeg ook kan maandag of dinsdag of later worden.
Dit is een waardeloos service van DHL.
ik heb iets gekocht om de dag daarna in huis te krijgen. nu heb ik mijn bestelling nog steeds niet.
de medewerker is waardeloos omdat ze helemaal niets voor me kan doen.
hiermee neem ik geen genoegen.
ik wil dat DHL zijn afspraken nakomt.

Als ik door DHL gebeld wordt m,et een juist verklaring en achter komt waarom mij tot drie toe bericht verstuurt over de levering en steeds weer niet nakomt.
ik wil weten wanneer ik mijn pakket krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 13:58 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw pakket is door de afzender verstuurd naar leveren bij een parcelshop. Echter valt de zending buiten de maximale afmetingen die gelden voor het netwerk waarmee de zending verstuurd is. Om die reden hebben wij de zending moeten overdragen naar ons zakelijk netwerk. Bij het zakelijk netwerk is leveren bij een parcelshop niet mogelijk. Uw zending kon daarom niet geleverd worden. Hierdoor hebben wij de zending moeten herlabelen. Tot onze spijt is uw zending op vrijdag helaas niet in levering gegaan. Uw zending is vandaag alsnog herlabeld en staat gepland voor levering op 27 juni.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 26 juni 2017 om 14:10 geantwoord

Omdat ik geen vertrouwen meer heb in DHL. Dit verhaal is me al drie keer verteld. Op de track and trace staat nu nog dat het vandaag wordt bezorgd. Ik geloof niet wat ze zeggen. Bovendien dit is geen oplossing. Dit is blijven doenzoals ze al hele week aan het doen zijn. Oplossing is uiterlijk vandaag leveren of een schadevergoeding. Mvrgr. B. Lake

Alle klachten die gemeld zijn door bahmanlake