Klacht: pakket wordt niet bij de dichtsbijzijnde parcelshop gebracht maar naar het depot helemaal in Eindhoven?!

op 07 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling gedaan via Vinted. Daarbij aangeven dat mijn bestellingen afgegeven kunnen worden bij een parcelshop bij mij in de buurt. Ik zie dat mijn bestelling bij het Depot in Eindhoven is afgegeven terwijl ik in Cuijk woon. Ik heb een briefje gekregen met zendingsnummer en er staat dat ik een nieuwe afhaalopdracht kan doen. wanneer ik deze gegevens invul op DHLparcel website krijg ik melding dat de zending niet bekend is. Wat nu?? heb met DHL gebeld maar ze zeggen dat Vinted dit moet oplossen. Ik kan geen contact gegevens van Vinted vinden. Ik kan nu dus niks doen?

Ik wil dit pakket wat ik besteld en betaald heb graag bij de DHLparcel shop in Cuijk GSM store op gaan halen zoals ik eerder al had aangegeven op de app van Vinted en aan de telefoon bij de klantenservice van DHL. Het gaat om zendingsnummer 9564268943
De code die ik zelf zie bij Vinted is: JVGL06126239984565074306
Ik heb een melding gekregen dat het pakket op 6 maart is ontvangen door de parcelshop maar als adres staat Eindhoven hier bij. Het pakket is voor SIebers huisnr 2
Ik hoop dat u mij kunt helpen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 maart 2020 om 12:30 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.

Wanneer je een pakket niet hebt ontvangen en er een onderzoek opgestart moet worden, kan dit altijd alleen maar via de afzender. Dat is in dit geval Vinted. Helaas kan ik je dus niet verder helpen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 07 maart 2020 om 12:32 geantwoord

Ik kan geen contact opnemen met de afzender. Deze heeft nergens contact gegevens staan. Onmogelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door LeonoraS