Klacht: pakket wordt niet bezorgd zoals afgesproken.

Bloem84 op 01 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend 30-6-2020 e-mail gekregen van Post.nl met de mededeling dat mijn pakket tussen 9.30 en 11.30 uur bezorgd zou worden op mijn huisadres.
Om 10.30 uur kreeg ik een e-mail met de mededleing dat: bezorging niet geslaagd is. Bezorging vind morgen plaats op afhaalpunt van Post.nl.
Géé’n briefje in de brievenbus, dus ze zijn helemaal niet aan de deur geweest. Ik was ook gewoon thuis.
Hier neem ik dus geen genoegen mee!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Post.nl nakomt wat met de verzender afgesproken is en geen misleidende e-mails stuurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat de bezorger niet bij u langs is geweest, terwijl u wel een melding kreeg dat de bezorging niet geslaagd is. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld en boos over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik kan tot mijn spijt niet regelen dat het pakket alsnog bij u thuis afgeleverd wordt als het pakket nu gepland staat voor aflevering bij een PostNL punt. Wel wil ik uiteraard graag een melding maken om de bezorger aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Wat is de Track en Trace-code van het betreffende pakket? - Kunt u voor de zekerheid controleren of de bel goed werkt? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Bloem84

2 jaren geleden - Track en Trace-code is : 3SBRKS0068623 De bel heb ik gecontroleerd en die funktioneert goed. Bovendien had er dan een kaartje in mijn bus moet liggen met de melding niet thuis aangetroffen. Met vriendelijke groet, Y.E. Bloemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 juli 2020 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bloem84