Klacht: Pakket wordt niet bezorgd op aangegeven tijdstip

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1e bezorgpoging was ik niet thuis, dus direct een avond voor bezorging uitgekozen. Hiervoor moest ik extra betalen. Nu zit ik al de hele avond te wachten en is de aangegeven bezorgtijd al lang verstreken, maar nog steeds geen pakket ontvangen. Heel erg vervelend dat ik geen informatie krijg en ik een avond heb zitten wachten voor niks waar ik zelfs voor heb betaald.
PostNL hoe kan dit probleem opgelost worden??

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket krijg en extra betaalde kosten terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Heezen,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat dit pakket niet bij u is aangeboden op de avond waarvoor u heeft gekozen en betaald. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat hier een klacht over is opgemaakt en u zult tevens de 1,95 die u heeft betaald terug ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Amber90