Klacht: Pakket wordt niet bezorgd – niet eens een bezorgpoging

jvd112 op 19 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket CR110831005DE heb ik al 3 bezorg pogingen voor ingepland. Op 9, 16 en 18 december. Elke keer wanneer ik speciaal thuisblijf hiervoor, krijg ik een mailtje dat te bezorger en tussen x en x tijd zal zijn, een paar minuten later is hij zogenaamd langs geweest en is de bel niet eens gegaan, niet eens een briefje niks. De bezorger vertikt het gewoon om het te bezorgen.
De klantenservice heb ik ook al 5 keer contact mee gehad, die weigert ook wat te doen. Bij de volgende poging gaat de bezorger het weer niet eens proberen en gaat het pakket retour afzender.
Wat gaat er in godsnaam mis bij jullie? Zelfs na herhalende klachten krijgen jullie je bezorgers niet onder controle. Ik ben al meerdere weken bezig dit pakket te krijgen en de komende 2 weken heb ik niet eens een bezorg mogelijkheid. Wanneer gaan jullie hier eens echt wat mee doen en dit probleem serieus nemen?

Als ik dat pakket eindelijk eens krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 december 2019 om 12:15 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken en zie dat er zeker al iets mee gedaan is. Mijn collega heeft het gemeld bij het depot en de depothouder heeft aangegeven dit op te pakken. Ik zie dat het daarna opnieuw mis is gegaan, dus ik ga er nogmaals achteraan. Ik ga ervan uit dat uw pakket snel geleverd wordt.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

jvd112

Heeft op 19 december 2019 om 13:54 geantwoord

Ik heb na elke poging contact met jullie opgenomen en elke keer is het anwoord dat ik het nog maar een keer moet proberen en op het beste moet hopen.
Graag heb ik deze keer een concrete oplossing. Jullie bezorgdienst weigert gewoon het werk te doen wat ze horen te doen dus als we er alleen van uit gaan dat het wel goed moet komen heb ik er geen vertrouwen in.

Alle klachten die gemeld zijn door jvd112