Klacht: pakket wordt niet bezorgd

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op track en ytrace gezien dat mijn pakket 30 jan vrijgegeven is door de douane ,maar op 31 jan staat er bezorging vertraagd daarna geen actie meer.
waarom wordt mijn pakket niet bezorgd het is nu 3 weken onderweg in nederland.
heb bgebeld met klachtenlijn post nl maar kom er niet verder mee.
wat nu te doen.
mijn track en trace nr is.EV87264412CN

vr/gr ruurd bollegraaf hummel
voetiusstraat 14
9746cb groningen
0915462756

Gewenste Oplossing:

als mijn pakketje bezord wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 februari 2018 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bollegraaf,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te horen dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen.

Ik heb geprobeerd uw pakket te traceren, maar ik heb in mijn systeem geen informatie kunnen vinden. Aangezien het pakket al zo lang onderweg is adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die heeft de mogelijkheid om in het land van verzending via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te stellen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 22 februari 2018 om 12:25 geantwoord

voor een oplossing moet ik nu via china. pakje ligt bij postnl in nederland. ik heb alle transportkosten betaald. postnl moet het onderzoeken waar het pakje ligt.

Alle klachten die gemeld zijn door ruurd1958