Klacht: pakket wordt niet bezorgd

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket ligt bij Postnl maar wordt niet bezorgd en reden wordt niet gegeven, hiervoor moet je maar naar de verzender toe die dan hopelijk Postnl een onderzoek moet laten starten

als het pakket netjes wordt bezorgd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 16:01 geantwoord

Geachte heer van Bekhoven,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik kan me voorstellen dat u erg teleurgesteld bent vanwege het feit dat uw pakket nog niet is bezorgd. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag wil ik hierop reageren.

De afzender van het pakket is onze opdrachtgever en klant. Dit is dan ook de reden dat hij of zij als opdrachtgever voor verzending eventueel een onderzoek bij PostNL opstarten om uit te zoeken wat er precies aan de hand is met uw pakket. De afzender kan u vervolgens over de verdere afhandeling informeren. Indien u de zending op dit moment nog niet heeft ontvangen adviseer ik contact op te nemen met de verzender.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Heeft op 20 juli 2017 om 20:08 geantwoord

Mijn pakketje is besteld via marktplaats, zoals ik verwacht dat postnl heel veel pakketjes bezorgt door heel Nederland. De afzender is voor mij onbekend, het is nu eenmaal marktplaats. Ik heb de verzendkosten betaald, dus indirect ben ik de opdrachtgever, als ik namelijk de daadwerkelijke verzender niet had betaald was het pakketje nooit aangeboden. Het pakketje wordt simpelweg niet aangeboden aan mij en ik krijg niet te horen waarom niet. Het proces van Postnl is zeer gedateerd en achterhaald, de mate van Klantvriendelijkheid is op een schaal van 0 tot 10 echt min 10. Hoe durft Postnl zonder enige vorm van opgaaf van reden een voor mij bestemd en door mij betaalde verzendkosten niet te leveren? Het is echt te schandalig voor woorden.

Reactie van de melder van de klacht vanbekhoven

3 maanden geleden - o ja en dit antwoord van postnl had ik al ontvangen, hiervoor heb ik de klacht ingediend. Een zelfde antwoord over uw zwaar verouderde klantonvriendelijk proces nogmaals geven heeft dan geen enkel nut. Ik probeer het nog netjes te verwoorden maar eigenlijk heb ik hier geen zin in en ik krijg toch weer een reactie terug op uw proces, juist ja een proces wat niet correct, klantonvriendelijk en zwaar achterhaald is door de tijd. Bezorg gewoon het door mij betaalde pakketje incl de door mij aan de verzender betaalde verzenkosten aan mijn deur, excuses daarbij zijn meer dan welkom

Alle klachten die gemeld zijn door vanbekhoven