Klacht: Pakket wordt niet afgeleverd

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele dagen geleden bericht gekregen dat mijn pakket door DHL vandaag zou worden bezorgd. Wordt ineens in morgen veranderd, terwijl ik er potdorie vandaag een vrije dag voor heb moeten nemen. om het pakket in ontvangst te nemen.

Gewenste Oplossing:

Wanner DHL zich aan de gemaakte afspraken houdt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer kan ik niet achterhalen om welke zending het gaat. Heeft u voor ons het track en trace nummer? Wellicht kan ik op basis daarvan uw zending erbij pakken.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 26 juni 2017 om 15:52 geantwoord

Ik heb het nummer doorgegeven. Lijkt mij echter mosterd na de maaltijd.
Vrijdag 23 juni werd mij door de leverancier bezworen dat het pakket (dat flink van afmeting is) vandaag, maandag 26 juni, afgeleverd zou worden. Ik heb daarvoor een vrije dag genomen.
Doordat ik omstreeks 12.00 uur vandaag op de website van DHL keek - zaterdag 24 juni was het pakket al in het sorteercentrum van DHL gearriveerd - kwa ik er achter dat er vertraging was opgetreden. Dus belde ik DHL. Het antwoord luidt dan dat de chauffeur het pakket niet heeft meegenomen in de auto. Nu moet ik morgen dus wéér een vrije dag nemen. Hoogst vervelend allemaal. En zou 't pakket nu wél worden meegenomen door de chauffeur?

Reactie van de melder van de klacht Kees1960

1 maand geleden - Correctie van Kees1960 Zaterdag 24 juni arriveerde het pakket in een sorteercentrum in A'dam. Vanochtend om 7.57 uur arriveerde het bij DHL. Om 10.14 uur ging het mis: 'Zending tijdelijk -on hold -. DHL onderneemt actie.' luidde de boodschap op de website van DHL. Maar DHL ondernam niets. Daar moest ik nl. zelf over gaan bellen. Had ik niet gekeken/gebeld, had ik hier waarschijnlijk nog altijd zitten wachten. Ik heb van het bovenstaande melding gemaakt, omdat het nl. niet de eerste keer is dat DHL mij dit kunstje flikt.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees1960