Klacht: Pakket wordt maar niet bezorgd

op 05 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL parcel is ontzettend traag met verzenden van mijn pakket. Als ik ze bel zeggen ze dat het pakket in het sorteercentrum is en ik het de volgende dag kan verwachten. Helaas, nog geen pakket gezien en via track en trace ook geen enkele vooruitgang te zien sinds 4 dagen geleden. Hoeveel tijd hebben ze nog nodig om mijn pakket nu eens eindelijke te bezorgen?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket binnen 1 werkdag ontvangen heb. Hierna ga ik NOOIT meer iets laten bezorgen via DHL. Ik lees eindeloos veel slechte revieuws. Het wordt tijd dat DHL dat eens serieus neemt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 september 2018 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Greeve,

Bedankt voor uw bericht.

De bezorging van uw pakket heeft helaas enige vertraging opgelopen. Mijn excuses hiervoor.

Onze bezorger komt vandaag tussen 14:00 en 18:00 uur alsnog langs.

Mocht u de bezorger missen, dan kunt u een nieuwe afspraak maken via bezorger gemist op dhlparcel.nl. Als bezorgcode kunt u het 3S-nummer invullen dat u van de afzender heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Lotteroos