Klacht: pakket wordt maar niet bezorgd

op 22 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 18 september zou er volgens het track and trace systeem mijn bestelling bij onderdelenwinkel worden geleverd bij een DHLpoint, wel zo handig als je zelf overdag niet thuis bent.
Maandag geen pakket, volgens de link van track and trace zou deze wel moeten zijn. Dinsdag een nieuwe trace link, weer geen pakket, woensdag een nieuwe link en weer geen pakket. Donderdag geen pakket.
Uiteraar contact gehad met de verzender, deze zou een klacht gaan indienen. Het rare is dat het ontvangende DHL punt geen klacht kan indienen en ik als ontvanger ook niet.
Van het DHL punt begrepen wij dat wij ook niet de enige waren wiens track and trace link wel een bezorging beloofde maar die ook met lege handen weer naar huis konden.
Wat ik wel erg vreemd vind is dat ik als ontvanger en betaler van de verzendkosten dus geen klacht bij DHL zelf kan indienen. Ik betaal dus ik ben de opdrachtgever en dus de klant.

Een pakket wat geleverd wordt met een dik excuses EN compensatie

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

11 maanden geleden - Goedendag mevrouw Barning, Bedankt voor het melden van deze klacht. Graag kijk ik met u mee naar deze zending. Op basis van uw gegevens kan ik niet direct een zending terugvinden. Bij deze verzoek ik u om een trackingnummer van deze zending te sturen. Op die manier kan ik zo snel mogelijk met u meekijken naar deze zending. Graag verneem ik uw reactie. Met vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht kattekopjes

11 maanden geleden - Hallo Thijs, De trace code is: 3sdnw0000159611 De verzendende partij, onderdelenwinkel.nl, heeft ook al een klacht en 2 zoekopdrachten gestart. Vandaag stonden we wederom voor niets bij het ophaalpunt. De link geeft wederom aan dat het pakket geleverd zou moeten zijn (rode stip). Wilma Barning

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 september 2017 om 19:42 geantwoord

Beste Wilma,

Bedankt voor het toesturen van de gegevens. Ik zie dat uw pakket niet op het juiste uitleverdepot is aangekomen en hierdoor vertraagd is. Gezien de verstreken tijd is er verder onderzoek benodigd. Ik wil u daarom ook adviseren om dit ook bij de afzender aan te geven aangezien zij de partij zijn die het onderzoek bij ons kunnen opstarten. Op die manier kunnen we het zo spoedig mogelijk voor u oplossen. Excuses voor de vertraging.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 22 september 2017 om 19:47 geantwoord

De verzender had afgelopen dinsdag al een klacht ingediend en onderzoek laten starten en vandaag vrijdag voor de 2ebkeer.
Schijnbaar kunnen ze niet lezen bij DHL als het dan al 5 dagen bij een verkeerd afhaalpunt wordt geleverd.
een bekend gezegde is dat een ezel zich in het gemeen niet 2x aan dezelfde steen stoot.

Reactie van de melder van de klacht kattekopjes

11 maanden geleden - Beste Sanne, Beter lezen, is geloof ik een probleem bij DHL? Ik schreef al dat de verzender dit al 2 x heeft gedaan, afgelopen dinsdag en vandaag nogmaals. Vindt het belachelijk dat ik geen klacht kan indienen, ik betaal er tenslotte voor! Dus ik ben de klant. Mvrgr Wilma Barning

Alle klachten die gemeld zijn door kattekopjes