Klacht: Pakket wordt altijd bij buren geleverd

op 25 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,
ik woon op een binnenvaartschip en ben dus weinig aan wal om inkopen te doen. Daarom laat ik veel bezorgen op mijn postadres, dit is bij mijn ouders. Maar wat is het geval, ze wonen in een dijkhuis wat niet direct aan de straat staat. Het is blijkbaar te moeilijk voor postnl om een paar meter te lopen want al mijn pakketjes (en dat van mijn ouders trouwens ook) belanden bij de buren die toevallig ook dezelfde achternaam hebben.
En daar komt bij dat er NOOIT een briefje in de bus zit dat het pakketje bij de buren geleverd is.
Hier ben ik niet van gediend! Ik vindt dit ontzettend vervelend voor de buren en daarbij komt ook nog eens, de buren zouden mijn pakketje makkelijk kunnen houden want niemand die weet dat hij afgeleverd is.
Na een regen van klachten wordt er nog steeds niets aan gedaan.
Klacht.nl ik hoop dat jullie meer kunnen bereiken!

Als alle pakketjes op het JUISTE adres worden bezorgd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 april 2017 om 18:28 geantwoord

Geachte mevrouw Heijstek,

Bedankt voor uw melding op Klacht.nl. Ik heb uw bericht gelezen en kan me voorstellen dat u niet blij bent met de manier waarop uw pakketten worden geleverd. Zojuist heb ik het bericht van mevrouw Petra Heijstek beantwoord. Omdat het hierbij gaat om één en hetzelfde woonadres stel ik voor om de melding verder via dat bericht te behandelen, om zo het overzicht te bewaren. Ik sluit daarom deze melding af en verneem graag de gevraagde informatie van u of mevrouw Petra Heijstek via het andere bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Anouck Heijstek