Klacht: Pakket wordt al 4 dagen niet door DHL opgehaald bij eigen servicepunt

op 22 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit met een groot serviceprobleem door DHL. Bij DHLparcel kom ik niet verder (sturen van kastje naar muur, toezeggingen die niet nagekomen worden).
Wat is het geval: afgelopen maandag bij het parcelpoint DHL mijn pakketje afgegeven. De koerier was nog niet langs geweest dus zou dezelfde dag nog meegaan. Echter vandaag vrijdag (dag 5) ligt het pakje nog steeds bij het parcelpoint. Alles lijkt mis te gaan. De klantenservice verteld mij dat ik het pakketje zelf moet ophalen, omlabelen naar express zending en opnieuw moet aanbieden om het pakket (kerstkado) nog op tijd in Schotland te krijgen. Kortom moet ik de fouten van DHL zelf herstellen? Ik heb al betaald maar krijg niks. Hopelijk kunt u orde op zaken stellen binnen DHL want ik ben echt heel boos. De mevrouw van het parcelpoint snapt er ook niks van wat hier gebeurd, of beter gezegd niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Pakket voor kerst door DHL bezorgen op het opgegeven adres. En een mooi bloemetje voor de geadresseerde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 december 2017 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U heeft uw zending verstuurd op 18 december.De transsittijd voor een zending naar Schotland is 5 a 6 werkdagen. U heeft uw zending verstuurd rond de kerst, op deze dagen zal uw zending niet geleverd worden. De geplande leverdatum is daarom 27 a 28 december. De transsittijd is nog niet verstreken.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 22 december 2017 om 19:09 geantwoord

Het pakket is afgegeven afgelopen maandag. Op vrijdagmiddag heeft DHL nog geen moeite gedaan het bij het parcelpoint op te halen. Nu heeft de mevrouw van het parcelpoint zelf het plan om het pakket bi DHL af te geven op het depot. Nergens is mij gemeld dat het 5 a dagen duurt voor het bezorgd wordt. Dat staat nergens bij het aankoopproces. Nogmaals eis om voor kerst te bezorgen met een mooi bosje bloemen voor de ontvanger. Weer te triest voor worden voor een bedrijf dat zelf fors de fout in gaat en niet serieus op de klacht in gaat.

Alle klachten die gemeld zijn door issiwim