Klacht: Pakket word niet geleverd

op 19 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Dorland, Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwacht dat niet meer update in de tracktrace. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. De code die u stuurde is namelijk niet te traceren in ons systeem. Als het om een pakket dat door PostNL wordt bezorgd ontvang ik nog graag de correcte tracktrace code van dit pakket. Deze kan beginnen met bijvoorbeeld 3S LX of LW en lijkt als volgt: 3SABC123456789. Deze moet te traceren zijn via https:www.internationalparceltracking.com. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

2 maanden geleden - Pakket ligt bij NLAMSA waar moet ik dan informeren

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Dorland, Hartelijk dank voor uw reactie. Heeft u van de afzender wellicht een code ontvangen die begint en eindigt met twee letters zoals AB123456789CD? Dan kan ik meekijken en u verder informeren. Mocht dat niet het geval zijn, raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan dit eventueel bij de eigen postorganisatie melden zodat het verder uitgezocht kan worden. De afzender kan het vervolgens verder met u afhandelen. Mocht u wel een code hebben, ontvang ik die graag alsnog. Ik zie uw reactie dan ook graag tegemoet. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

2 maanden geleden - De code is LW095066282DE Bedankt alvast

2 maanden geleden - Het pakket is vandaag aangekomen. Opgelost

Heeft op 19 september 2018 om 10:34 geantwoord

Geachte mevrouw Dorland,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik ben blij om te vernemen dat u dit pakket inmiddels in goede orde heeft ontvangen.

Ook dit soort codes kunt u traceren via https:www.internationalparceltracking.com door in plaats van de 3S-code uw buitenlandse code in te vullen. Op deze wijze kunt u eventuele toekomstige pakketten uit het buitenland in de gaten houden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Allette