Klacht: Pakket word niet bezorgt

op 09 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 28 juni een track tracé code gekregen.
Gelijk ingevoerd en er stond dat het op dinsdag bezorgt zou worden,hele tijd gewacht,maar niks hoor.bij weer kijken stond er weer woensdag en ga zo maar door..nu staat er weer dat het op vrijdag bezorgt word..ik word hier gek van..krijgen wij eigenlijk ons pakket nog? Ik word echt steeds bozer hier.

Gewenste Oplossing:

Oplossing graag,ik wil mijn pakket hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Het is zeker niet fijn dat de zending steeds wordt uitgesteld. Het lijkt erop dat de zending nog op voormelding staat. Dit betekent dat we de zending nog niet hebben ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Pitbullshania

1 jaar geleden - Hallo de track code is 3SKABA329960797Mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 juli 2019 om 21:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw,

Bedankt voor het sturen van de aanvullende gegevens.

Ik zie dat uw pakket vandaag na een vertraging alsnog bezorgd is op het opgegeven adres. We streven ernaar een pakket zo snel mogelijk te bezorgen. Vaak lukt dit binnen 24 uur, maar een enkele keer ontstaat er vertraging in het distributieproces. Dit is bij uw pakket ook aan de orde geweest. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 juli 2019 om 13:21 geantwoord

Het pakket is terug gestuurt naar de afzender zonder dat ik bericht heb gehad. We wachten nu dat het daar aankomt en dan gaan het opnieuw op de post, maar niet meer via jullie, maar via dhl.. Het is niet niet normaal dat het pakket 3 maand vertraging heeft en niemand weet waar het gebleven is.
Dus niet meer via postnl

Alle klachten die gemeld zijn door Pitbullshania