Klacht: Pakket word maar niet geleverd

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou dinsdag mijn pakket krijgen.Dinsdag niet geleverd omdat ze vertraagd waren.Woensdag hadden ze een sorteerfout gemaakt.Vandaag om 10.20 was hij klaar om vandaag geleverd te worden 2 minuten later staater bij de zendingstatus zending vertraagd kan noet geleverd worden word morgen aangeboden.Nu moet ik weer afwachten of hij morgen wel geleverd gaat worden.Het is een cadeau en ik moet het vrijdag hebben.

Ik wil mijn pakket vrijdag binnen hebben!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Erg vervelend natuurlijk dat u nog steeds op uw pakket wacht. Ik hoop dan ook dat u uw zending vandaag nog wel gewoon ontvangt en het op tijd binnen is voor vrijdag. Ik wil dit graag voor u nakijken. Echter kan ik op uw adres geen recente zendingen terugvinden. Heeft u voor mij uw traceernummer bij de hand? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Liekelieke

3 maanden geleden - Hallooooo wat zijn jullie voor een bedrijf.De afzender van het pakket stuurde mij een email en er stond in dat mijn pakket is zoekgeraakt bij dhl????Eerst is de bezorger onderweg maar komt niet tot aan leveren toe want hij is vertraagd.De volgende dag is mijn pakket verkeerd gesorteerd.De dag erna is er weer een vertraging waardoor leveren niet mogenlijk was en nu is gvd mijn pakket zoek.Ik wens mijn pakket geleverd te krijgen door een ander bedrijf en geen dhl!

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:16 geantwoord

Goedemiddag,

Heel vervelend dat het pakket vermist is. Helaas kan ook ik geen recente zending vinden op uw adres.

Als er sprake is van een vermist pakket zal de verzender een onderzoek opstarten bij DHL. Uw verzender houdt u dan op de hoogte van het resultaat. Ik adviseer u bij uw verzender navraag te doen over de voortgang van het onderzoek.

Hopelijk komt het pakket alsnog snel bij u terecht. Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:53 geantwoord

Mijn pakket is gevonden zou vandaag bezorgd worden maar dhl heeft een vertraging en de kans dat het pakket vandaag komt is klein dus moet er aan geloven dat het langer zal duren.Een vertraging kan gebeuren maar dit is al 4 dagen aan de gang en ik ben er nu wel klaar mee.Mijn postcode valt onder de vertraging werd er gezegd toen ik belde vanochtend.Het is een zakelijke bestelling dus een tijd dat ze komen bezorgen is ook niet duidelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Liekelieke