Klacht: Pakket word buiten neergelegd

op 13 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo. Wij hebben nu al 3 x meegemaakt dat ons pakketje buiten word neergelegd langs de kliko’s. Iedereen kan t dus zo meenemen ! Vind dit echt niet kunnen

Als wij niet thuis zijn t pakketje gewoon word afgegeven bij de buren of op een ander/later tijdstip

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Van den Broek, Uit uw bericht begrijp ik, dat een pakket welke u netjes aan de deur had verwacht door de chauffeur tussen de containers is neergezet. Mijn excuses hiervoor natuurlijk, dit is niet volgens de procedure die we hanteren bij PostNL. Om hier een melding van te kunnen maken richting de juiste personen, ontvang ik graag van u uw adresgegevens. Als ik de code bekijk in het systeem, welke op het briefje staat, kom ik uit op een ander adres, dan welke ik hier zie staan. Heeft u schade hierdoor geleden, dan verzoek ik u dit te melden bij de afzender. Deze kan een onderzoek opstarten bij PostNL. Ik adviseer u wel foto's te maken van de verpakking en beschadiging, en deze door te geven aan de afzender. Ik hoor het uiteraard graag van u zodat dit kan worden besproken om herhaling te voorkomen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer van den Broek, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:08 geantwoord

Geachte heer van den Broek,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Pirrekevdbroek