Klacht: pakket wel geleverd maar niet ontvangen

op 22 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdag 20-12 kreeg ik een mail dat mijn pakketje tussen 14.00 en 18.00 bezorgt zou worden. Als ik donderdag 21-12 de track en trace code check, wordt bij ‘volg uw zending’ aangegeven dat het pakket op woensdag 20-12 om 19.26 bij de buren is afgeleverd.
Er ligt GEEN kaartje in de bus en het huisnummer waar het volgens track en trace zogenaamd is afgeleverd bestaat niet. Alle buren in de straat gecheckt maar geen pakket.
Ben niet blij aangezien het om kerstkado voor mijn vriend gaat.

Ik verwacht dat DHL zorgt dat mijn pakket boven water komt. Of me op zijn minst schadeloos stelt.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht m.kuypers@casema.nl

3 weken geleden - Net wel een bijzonder vriendelijke DHL medewerkster aan de lijn gehad die me beloofde het samen met de verzender, als het even kan nog voor de Kerst, op te lossen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 december 2017 om 14:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is geleverd op nummer 106. U geeft aan dat dit nummer niet bestaan. Echter als ik het voor u opzoek zou het om een winkel gaan. Uw zending is daar afgeleverd. Indien zij het niet hebben wil ik u inderdaad adviseren contact met de afzender op te nemen, zodat wij op verzoek van hen nader onderzoek kunnen doen.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 22 december 2017 om 15:30 geantwoord

Hallo Miranda,
Ik woon zelf op 106-108.
Postadres is 108. Daar wordt ook aangebeld.
106 is voormalig winkelpand behorende bij ons woonhuis. De zending kan daar dus niet afgeleverd zijn.
Inmiddels heb ik contact met de afzender opgenomen.

Vr gr, Mirjam Kuijpers

Alle klachten die gemeld zijn door m.kuypers@casema.nl