Klacht: Pakket wel bezorgd maar niet ontvangen

op 22 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gister 20-7 was mijn vriend de gehele dag thuis om mijn pakketje aan te nemen. Echter thuis aangekomen bleek er helemaal geen bezorger langs te zijn geweest, terwijl op mijn track en trace te zien was dat mijn pakket om 11.54 zou zijn bezorgd. DHL geeft mij eigenlijk geen informatie en houdt voet bij stuk. Zij sturen mij terug naar de verzender (die er niks mee te maken heeft, het is de fout van de bezorger!). Tot nu nog geen reactie.

Als mijn pakket terecht is, op tijd! Volgende week ga ik op vakantie en er zit een bikini in die ik gister al had verwacht. Het weekend zit er zo weer tussen dus dan gaan er weer enkele dagen overheen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 juli 2017 om 12:32 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht.
Uiteraard is het heel lastig als zo vlak voor de vakantie een pakket verkeerd bezorgd wordt. Op jullie adres gegevens kan ik alleen geen zendingen vinden van de afgelopen week. Heeft u wellicht een traceercode (beginnend met 3S, JVGL of JJD)?

Bij voorbaat dank voor uw aanvullende informatie.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare Specialist
DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Denise91

1 maand geleden - Beste Tom van DHL, Bedankt voor de reactie, ondanks het weekend. De traceercode is: 3SWTS0000106386 Groet, Denise Koolschijn

Alle klachten die gemeld zijn door Denise91