Klacht: Pakket wel afgeleverd volgens Track en Trace maar heb het NIET ontvangen.

op 15 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zou ik een pakket ontvangen en heb de bezorger van DHL wel in mijn buurt zien rijden. Ik was dus gewoon thuis. Het pakket is niet bij mij afgeleverd terwijl track en trace vermeldde dat het pakket was afgeleverd. Heb vervolgens in de buurt rond gevraagd of iemand mijn pakketje zou hebben ontvangen. Maar helaas niemand heeft het pakketje.

Wil graag mijn pakketje ontvangen. Eerder ben ik niet tevreden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Raffaele namens het webcare team van DHL Parcel

DHL

Heeft op 13 juli 2016 om 08:38 geantwoord

Goedendag,
Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door JvtE