Klacht: Pakket weg, ontwijkende antwoorden, ingediende claim niet beantwoord

op 20 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dhl parcel – pakket verstuurd naar Italië, het komt niet bij geadresseerde aan. Vervolgens verschillende malen gebeld met Ned. klantenservice. Er is ook in Italiaans gebeld met Italiaanse DHL. Geen duidelijk antwoord. Na enige weken een op aanraden van klantenservice een claim ingediend, met case no. Het beloofde antwoord (binnen 10 werkdagen) via de mail blijft uit. Weer telefonisch contact: er wordt mij nu aangeraden een klachtenformulier in te vullen! Duur van dit traject: bijna 8 (!!!!) weken.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden bij een duidelijk antwoord en restitutie van kosten inhoud pakket (100 euro)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 december 2017 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw verstuurde pakket naar Italië tot op heden nog niet is aangekomen. Goed dat u hier een claim voor heeft ingediend. Op dit moment kan de afhandeling van een claim meer tijd in beslag nemen dan gebruikelijk is, in verband met de drukte van deze tijd van het jaar. Over de afhandeling van deze claim kunt u het beste contact opnemen met de claimafdeling zelf. De klantenservice kan deze informatie namelijk niet inzien.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kloostam