Klacht: Pakket weg, niet te vinden

op 12 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25/5 ontving ik een mail van Deutsche Post dat het door mij bestelde pakket (besteld bij Duits bedrijf) was overgeleverd aan DHL. Via trackingcode kon ik kijken hoe ver het was.
Toen kon ik zien dat dit in eerste fase was (het was dus te vinden)
Vandaag keek ik weer en tot mijn verbazing krijg ik de melding dat de trackingcode niet bekend is. Terwijl de code eerst wel bekend was, en nu ineens niet meer? Hoe kan dat??

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket krijg!

Code:00340434330288171414

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door sanddj