Klacht: Pakket weg, geen hulp van klantenservice

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Lang verhaal kort:

Zaterdag jongstleden een briefje van bezorger, wij niet thuis. Pakket direct doorgestuurd naar Post.nl locatie (niet de eerste keer!). Wat niet de bedoeling is, gezien er altijd een tweede poging gedaan dient te worden, tenzij anders aangegeven online. Post.nl locatie heeft niets ontvangen, barcode blijkt na navraag bij de klantenservice (drama!) van een heel ander pakket te zijn, op een heel ander adres afgeleverd, niet op mijn naam. Waar mijn pakket dan wel is en hoe op te lossen wordt niet op ingegaan. Ook op klacht 1, het direct doorsturen van een pakket wordt niet op gereageerd. Intussen is mijn pakket zoek en heb ik geen enkel antwoord gekregen. Aangifte van diefstal cq verduistering is mijns inziens dan het enige wat ik kan doen, gezien Post.nl niet thuis geeft.

De oplossing moge duidelijk zijn, mijn pakket dient boven water te komen. Ook zal de postbezorger hier op aangesproken dienen te worden. Kan het pakket niet gevonden worden, dan zie ik graag mijn geld terug, plus enige genoegdoening voor de overlast dat ik er van ondervind.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer Assies, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft en dat er nog niet meer bekend is. Ik wil u hier dan ook graag mijn excuses voor aanbieden. Zou u de 3S-code van het betreffende pakket door willen sturen, samen met uw postcode en huisnummer? Dan kijk ik graag of ik meer informatie kan vinden. Heeft u in de tussentijd ook contact opgenomen met de afzender van het pakket? Met de aanvullende informatie hoop ik ook een antwoord te kunnen vinden op de vraag waarom dit pakket na één bezorgpoging naar de afhaallocatie gestuurd is. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 dagen geleden - Geachte heer Assies, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

10 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 19 oktober 2017 om 10:28 geantwoord

Geachte heer Assies,

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen_A