Klacht: pakket weg

op 19 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag

Ik heb tapijttegels besteld bij Online Tapijttegels.nl
Mijn bestelling bestond uit 16 pakketten.
Op 7 mei zijn er maar 15 bezorgt.
Ik wacht nog steeds op een pakket.
Ik kan mijn vloer niet leggen zonder dit ontbrekende pakket.
Het track en trace nummer is 3SJELW8846543 en postcode is 6662NE
Online zegt de PostNL dat het ‘’Bezorgtijd nog onbekend Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL’’
Ik bel met Online Tapijttegels.nl en die zeggen dat alle 16 pakketten zijn opgehaald.
Het probleem ligt bij PostNL die hebben een pakket zoekgemaakt.
Ik heb zo niks aan mijn vloer als ik 5m² ontbreekt.

Gewenste Oplossing:

Mijn ontbrekende pakket alsnog afleveren.
Kunnen ze dit niet meer vinden dan wens ik een schadeloos stelling.
En wel voor mijn hele vloer waar ik nu niks aan heb zonder deze 5m²

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 mei 2020 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U heeft 16 pakketten moeten ontvangen en mist er nu nog 1. Deze is echter alleen nog voorgemeld en nog steeds niet binnen. Ik kan me indenken dat u de ontbrekende zending alsnog snel wilt ontvangen en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb mijn scans bekeken en zie dat er nog steeds geen updates zijn. Ik raad u daarom aan om dit toch bij de afzender aan te geven. Die kan dit verder uit laten zoeken en kan tevens voor u een gepaste oplossing zoeken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Frentz Vastgoed