Klacht: Pakket weg

op 09 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is ingescand alsof het bij de buren is afgegeven maar dit is niet gebeurd. Ook lag er geen briefje in de bus.
Wanneer ik postnl bel zeggen zei dat ze alleen de leidinggevende van de bezorger kunnen aanspreken zodat hetde volgende keer niet gebeurd.
Het pakket met playmobil wat mijn dochters van hun lang gespaarde spaarcentjes hebben gekocht kan ik op mijn buik schrijven.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn dochters hun pakketje ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 juni 2018 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Elias,

Bedankt voor uw bericht, ik betreur te lezen dat u uw zending nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen.

Ik begrijp dat u een melding heeft gemaakt via onze telefonische klantenservice; deze melding heb ik zojuist bekeken zodat ik u kan informeren over de reactie van het depot.
De reactie luidt dat de zending bij de buren is afgeven en niet retour is gestuurd na een weigering. Helaas kunnen we geen verdere onderzoek doen naar een onverzekerd pakket. In het geval de zending niet is ontvangen, wil ik u vragen dit aan de afzender te melden. Mogelijk kan deze u een passende oplossing aanbieden. Mijn excuses voor het ongemak.

Mocht u nu of in de toekomst nog andere vragen voor ons hebben, bent u welkom om contact op te nemen met onze Klantenservice (www.postnl.nlcontact).

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Veerelia