Klacht: Pakket weer teruggestuurd

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou donderdag mijn pakket ontvangen, die is nooit aangekomen. Vrijdag, Zaterdag en maandag weer hetzelfde. Het is dus nu al 4 keer fout gegaan. En nu krijg ik te horen dat mijn pakket weer terug is gestuurd!! Hoe hebben jullie het zo kunnen verpesten? Zouden jullie er aub voor kunnen zorgen dat mijn pakker ZO SNEL MOGELIJK bij mij aankomt.

Nummer: 058245039118

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket weer teruggestuurd wordt naar de afgesproken bestemming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Helaas met deze melding zijn we verplicht om uw pakket retour afzender te sturen. Het is natuurlijk enorm vervelend dat het zo misgaat en hiervoor onze excuses. Ik adviseer u om contact op te nemen met de verzender om een nieuwe levering af te spreken.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent123