Klacht: Pakket weer terug naar sorteercenter

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik heb gisteren wat bested bij Coolblue wat vandaag geleverd zou worden. Vanmorgen gekeken naat de track and trace en bezorger was onderweg, vanaf 15:00 zou ik het kunnen ophalen bij de DA. Nu keek ik zojuist weer maar nu staat er: Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag, het packet ligt nu weer op het sorteercentrum en de eerst volgende bezorgdatum is maandag!

Ik wil graag weten waarom dit zo is, ik heb geprobeerd contact op te nemen via de chat van PostNL maar die werkt ook voor geen meter en dan sta je al ik weet niet hoe lang in een wachtrij.

Het gaat om track and trace code 3SCOOL9779049

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden geweest als ik op zijn minst een bericht had gekregen dat de bezorgtijd was uitgesteld met een goede redden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 augustus 2017 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Verkamman,

Ik begrijp uit uw bericht dat u meer informatie wil waarom uw pakket vertraagd is geraakt. Ook zou u graag een bericht ontvangen als uw pakket vertraagd is geraakt. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wil u graag meer informatie geven.

Ik zie in Track&Trace staan dat de bezorger op 12 augustus om 11:45 de deur uit is gegaan met uw pakket. Daarna is er in de scans van 12:57 en 13:59 zichtbaar dat de aflevering is uitgesteld tot de volgende dag. Uit de scans is niet op te maken waarom de bezorging uit is gesteld. Het is mogelijk dat de bezorger onwel was geworden of vanwege een persoonlijke situatie zijn werk niet voort kon zetten. Mijn excuses dat ik u hier geen informatie over kan geven.

Ik begrijp uit uw bericht dat u in Track&Trace had gezien dat uw zending was uitgesteld tot de volgende dag. Als u hier graag een e-mail over wilt ontvangen, kunt u dat instellen in uw account. Dat doet u via www.postnl.nl. Ook kunt u de app installeren en hierin aangeven dat u graag pushmeldingen wilt ontvangen over statusupdates van uw pakket.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens u veel plezier met uw pakket.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door iverkamman