Klacht: Pakket weer niet afgeleverd en onterecht aangegeven dat ik niet thuis zou zijn

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer als ik een pakket moet ontvangen via post nl, komen ze niet aan de deur en geven ze aan dat ik niet thuis was, terwijl ze niet eens aan de deur zijn geweest en ik wel gewoon thuis was. Hierover al meerdere malen een klacht ingediend. Elke keer standaard verhaaltje “we gaan er serieus naar kijken en de bezorger aanspreken blablabla”.. Vandaag gewoon weer hetzelfde gezeik. Bezorger heeft aangegeven dat ik niet thuis was, terwijl ik gewoon wel thuis was. Er zit ook geen briefje in de bus, wat al aangeeft dat hij niet eens aan de deur is geweest. Ze zouden tussen 12:55 en 14:55 uur komen. Omstreeks 16.15 uur kreeg ik een berichtje dat de bezorgpoging niet was gelukt omdat ik niet thuis zou zijn (wat dus een leugen is). Waarschijnlijk lukte het de bezorger niet om het vandaag nog te bezorgen en wilde hii graag naar huis toe, en heeft hij daarom maar gewoon aangegeven dat ik niet thuis ben.

Gewenste Oplossing:

Ik heb al zovaak klachten ingediend bij jullie maar het probleem wordt telkens niet opgelost. Ik heb er geen enkel vertrouwen in dat het nu wel opgelost gaat worden. Wat een verschrikkelijk bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Op ’t Hof, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op de bezorging van pakketten op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat de bezorger u volgens TrackTrace gemist heeft terwijl u thuis was en geen briefje heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Wat is de TrackTrace code van het betreffende pakket? - Wilt u voor de zekerheid controleren of de bel goed werkt? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Sander123456789

3 maanden geleden - Track en trace: 3STBKH521379807 En ja de bel werkt gewoon goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 september 2018 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Op ’t Hof,

Bedankt voor uw bericht en aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard dient u er vanuit te kunnen gaan dat de bezorger langskomt indien dit in de TrackTrace gegevens wordt aangegeven. Mijn excuses dat de bezorging bij u niet goed is verlopen. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 september 2018 om 14:12 geantwoord

Dit hebben jullie al 5x gezegd..

Alle klachten die gemeld zijn door Sander123456789