Klacht: Pakket weer kwijt

op 10 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 3e keer op rij is een pakket kwijt. Vorige twee keer is het pakket uiteindelijk (maar wel te laat) nog bezorgd. Nu echt weg. En het enige dat dhl aangeeft: u moet naar de verkoper, zij zijn verantwoordelijk dat u uw pakket krijgt.

Dit terwijl de verkoper het pakket netjes heeft verstuurd en DHL het weer kwijt is geraakt. Ik als klant kan geen eens een klant achter laten, moet ook via verkoper.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket voortaan gewoon netjes bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag!

Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat een aantal pakketten met vertraging bezorgd zijn en een pakket dat u op dit moment verwacht zoek lijkt te zijn. Het klopt inderdaad dat wij dan een onderzoek voor u kunnen starten via de verzender van het pakket. U bent namelijk klant van de verzender en deze is weer klant van DHL. Tevens beschikt de verzender over specifieke informatie waarmee wij een onderzoek kunnen starten.

Als ik verder kijk in ons systeem zie ik dat de laatste drie zendingen allemaal op tijd bezorgd zijn. Mocht er vaak vertraging voorkomen dan is het goed om te gaan kijken wat er aan de hand is. Graag horen wij dit dan van u via de klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dieuwke112