Klacht: Pakket week vermist

Jordy070 op 11 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is, naar eigen zeggen van een postNL medewerker, een week vermist geweest. Het pakket is na 6 dagen opgedoken in het Opmeer depot en daarna extreem vertraagd geleverd. PostNL is hier in gebreken gebleven.
Hierdoor heb ik niet op tijd het verjaardagscadeau van mijn vader binnen gehad.

Ik wil compensatie voor het cadeau wat niet op tijd is binnen gekomen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Mijn excuses dat de zending te laat is geleverd. Er is echter altijd een kleine kans aanwezig dat een pakket vertraagd raakt. Daarvoor kan ik geen vergoeding geven aangezien dat onder gevolgschade gaat en dat is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden. Voor de zekerheid wil ik nog wel even meekijken naar de scans van de zending. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - De 3S-code van de zending Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Jordy070

1 jaar geleden - Mijn pakketnummer was: 3SKABA129200122 De doos is aardig toegetakeld aangekomen. Gelukkig had dit geen invloed op wat erin zat. Verder wordt er aangegeven dat het soms een dag extra kan duren, maar een collega die aangeeft dat het kwijt is is niet normaal. De vergoeding moet er komen.

Heeft op 11 december 2019 om 09:52 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik ben blij dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft en dat de inhoud nog in orde is. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Aangezien de verpakking beschadigd was, heb ik een klacht voor u geregistreerd. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar we zullen uw melding gebruiken om dit in de gaten te houden en onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Ik heb de status bekeken en volgens deze informatie is de bezorging van uw pakket meerdere malen uitgesteld vanwege de drukte. Ik begrijp uiteraard dat dit niet prettig is, zeker als dit om een cadeau gaat. PostNL is echter niet aansprakelijk voor gevolgschade. Ik heb niet de mogelijkheid om u hiervoor een vergoeding aan te bieden.

PostNL Klantenservice

Jordy070

Heeft op 11 december 2019 om 09:54 geantwoord

Lekker makkelijk. Het pakket is niet door de drukte verplaatst, het is kwijtgeraakt. Het komt toegetakeld, en een week later aan. Dat is toch geen normale service verlening? Als ik dit op mijn werk zou flikken ben ik mijn baan kwijt.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordy070