Klacht: pakket wat niet bezorgd wordt

op 08 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

wij wachten nu al een week op ons pakket , telkens staat er aan het eind van de dag tijdelijke overmacht , hoe kan dit ??!! ….een week lang !! …wat is dit voor bezorgservice ??, het pakket is bedoeld voor de verjaardag van mijn zoon , jullie worden hartelijk bedankt dhl !! ….en waarom zijn jullie niet te bereiken ?? …wat een verschrikkelijk slechte service , hier is het laatste woord nog niet over gespeoken

geen idee , in ieder geval de bezorger aanspreken

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2017 om 16:16 geantwoord

Heeft op 08 juni 2017 om 17:42 geantwoord

de juiste oplossing in deze weet ik niet , het zou vanuit jullie kant voor het weekend worden opgelost , heeft een vriendelijke mevrouw ons op het hart gedrukt . ik weet zeker dat de bezorger aan het eind van de dag gewoon geen zin meer had ...ik weet wie het is , 4 x overmacht bestaat niet ! ...jullie gaan het bespreken ...nou als dat alles is ....plus die mevrouw aan de telefoon zou het al bespreken , is gewoon niet gebeurd. mijn zoon is 5 he !! diep bedroefd dat t pakket er niet was en we hebben het echt op tijd besteld . wij gaan dit nog opnemen met de leverancier , verder zijn jullie echt een slecht bedrijf met nog slechtere bezorgers. als jullie zoiets zien dat de chauffeur overmacht invuld , moet je gelijk ingrijpen ! ....ik doe dit werk ook ....al rij ik tot 10 uur door ...overmacht kan niet ...en mocht er iets zijn neemt iemand het over ...of er wordt contact opgenomen met de klant . het is geen oplossing maar je had kunnen aandragen de bezorgkosten te vergoeden ....haal je dat maar van het salaris van de chauffeur . en nog iets ....heel apart dat wij de melding overmacht krijgen iets voor 5 ....en dat de desbetreffende (zaterdag?) chauffeur om 5 uur bij zn andere baan in de kroeg aan t werk is !! doe hier wat aan ...en kom zelf met een oplossing !!

Alle klachten die gemeld zijn door van schoneveld