Klacht: Pakket was kwijt

op 25 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eerder heb ik hier een klacht ingediend en meerdere malen gebeld naar DHL en andere contacten.

Probleem kort en krachtig: ik was niet thuis, DHL heeft mijn pakket twv 300 euro bezorgd bij een random persoon en diegene heeft het ondertekend onder mijn naam zonder enige toestemming m.a.w. identiteitsfraude. De bezorger had geen briefje achter gelaten waardoor het pakket zoek was. Ik wist dus mijn god niet waar het pakket was en wie het had. Ik heb 2 weken gestrest en ondertussen had ik bedrijven gebeld, gemaild en zelfs poging tot aangifte gedaan bij de politie. Alleen omdat de bezorger GEEN briefje heeft achtergelaten in mijn brievenbus. Daarnaast mag niet eens een random persoon onder mijn naam tekenen. Slordig dus van de DHL bezorger!!

Uiteindelijk heb ik het pakket terug na 2 weken door langs alle buren te gaan (jaja, 120 keer aangebeld) en briefjes achtergelaten in de brievenbus.

Ohja, doe de groeten aan de DHL klantenservice medewerkster die ik vorige week donderdag aan de lijn had rond een uur of 18:30. Zij had tenminste begrip voor mij.

Volgende keer als de DHL bezorger in 3033 JA is:
- Briefje achterlaten waar het pakket is;
- Als het persoonlijk ondertekend moet worden, daadwerkelijk door die persoon laten ondertekenen en niet door iemand anders tenzij er toestemming voor is gegeven;
- Anders gewoon bij een DHL punt achterlaten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 juli 2017 om 15:15 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet wist waar uw pakket is geleverd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard wil DHL dat heel graag voor u onderzoeken. Als u het direct bij de afzender meldt, gaan wij het in opdracht van hen direct voor u uitzoeken. Inmiddels heeft u zelf achterhaalt waar uw pakket geleverd is. Een onderzoek is niet meer nodig. Uiteraard heb ik melding gemaakt dat de bezorger geen kaartje heeft achter gelaten.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door elisabethang