Klacht: pakket waar is het gebleven

op 04 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 18/9 briefje in de bus van postNL. we kunnen pakket volgende dag na 15.00 uur ophalen op afhaalkantoor. om 16.30 naar de stad( 19/9)om pakket op te halen. het was er niet. vandaag (20/9) weer geweest. was er niet RARARA waar is mijnpakket

pakket zsm opnieuw bezorgen op huisadres. heb geen zin om nog een keer voor niets naar de stad te gaan

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Verheyen, Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat uw pakket niet op de betreffende afhaallocatie bleek te liggen, ondanks dat u wel een briefje in de bus heeft ontvangen dat uw pakket beschikbaar was op deze locatie. Ik snap dat dit teleurstellend is, waar ik u graag mijn excuses aan wil bieden. Zou u de 3S-code van het betreffende pakket mee willen sturen? Dan kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Verheyen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht hans@verheyen.me

2 maanden geleden - Pakket lag pas 3 dagen na aanbieding op afhaallocatie. Alsnog afgehaald. Waar het die 3 dagen gebleven is?????

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Verheyen, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u hier erg benieuwd naar bent. Ik zou graag met u meekijken om na te gaan hoe dit heeft kunnen gebeuren. Daarvoor heb ik de opgevraagde Track&Trace-code nodig. Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht hans@verheyen.me

2 maanden geleden - Doos helaas al weggegooid. Dus geen code meer

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:09 geantwoord

Geachte heer Verheyen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u de track&trace code niet meer heeft. Mocht zo’n situatie zich in de toekomst weer voordoen wilt u dan contact met ons opnemen en de code bewaren? Dan kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door hans@verheyen.me