Klacht: pakket waar is dat

op 13 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje besteld deze zou al in Nederland zijn aangekomen op 26 maart. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Als ik de track en trace aanklik dan geeft hij aan dat hij in amsterdam is. Maar waar dan. Ik heb nooit bericht gekregen over waar ik het kan ophalen of iets dergelijks Hoe kom ik alsnog aan mijn pakket.

Als ik mijn pakket binnen heb waar ik voor betaald heb

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 mei 2020 om 19:12 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat al enige tijd wacht op uw pakket uit het buitenland. Ik begrijp dat u graag duidelijkheid wilt over de status. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie heeft het pakket van 18 maart 2020 tot 26 maart 2020 bij een PostNL punt gelegen. Vanwege de berekende inklaringskosten is het pakket direct naar deze locatie gebracht. Het afhaalbericht had u per post moeten ontvangen.

Naar aanleiding van uw contact met onze Klantenservice is een klacht geregistreerd in verband met het feit dat u geen afhaalbericht heeft ontvangen. Deze melding zullen we gebruiken om herhaling van dit soort situaties te voorkomen. Het pakket is reeds retour naar de afzender, ik kan dit niet meer terugdraaien of tegenhouden. Voor een oplossing en eventueel een vergoeding raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De verzender is klant van de verzendende postorganisatie in het buitenland en kan daar mogelijk een verzoek voor een vergoeding indienen. U bent klant van de afzender en kunt in dit geval voor een oplossing terecht bij de afzender. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Diesel26