Klacht: Pakket vrijgegeven douane maar geen bezorg

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eerst kreeg ik een inklaringsbrief dat ik mijn pakket moest inklaringen heb ik gedaan daarna is Mijn pakket vrij gegeven door douane en heb een track and tracé code en nu krijg ik te horen dat ze heb nergens kunnen vinden en dat ik maar de afzender moet berichten om een onderzoek te starten belachelijk gewoon.

Wil mijn pakket gewoon hebben waar ik voor heb betaald

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 juli 2018 om 18:33 geantwoord

Geachte heermevrouw Baghou,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending uit het buitenland tot op heden niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Ik zie dat er op 5 juli een onderzoek is opgestart naar uw zending. Helaas heeft dit geen positief resultaat opgeleverd. Ik zal mij bij mijn collega aansluiten en u aanraden om contact op te nemen met de afzender. De afzender blijft verantwoordelijk voor uw zending totdat u deze in goede orde hebt ontvangen. Als u deze niet hebt ontvangen, kan de afzender zich tot postorganisatie waar de afzender heeft betaald voor verzending wenden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 13 juli 2018 om 20:11 geantwoord

Onzin oplossing