Klacht: Pakket voor voordeur achtergelaten

op 14 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 1 jaar tijd hebben we nu al twee keer een pakket voor de voordeur gevonden. Gewoon achtergelaten terwijl we niet thuis zijn.

Het gaar hier om grote dure pakketten van paar honderd euro. Vorige keer klacht ingediend. En nu gebeurt het gewoon weer.

Het pakket was blijkbaar ook te zwaar voor bezorgen, want het is op de kant gestuiterd en kapot. En zo dus achtergelaten

Gewenste Oplossing:

Als DHL echt stappen gaat ondernemen om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt. Een reprimande aan bezorger is duidelijk niet genoeg. Gebeurt gewoon weer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2018 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw zending onbeheerd bij de voordeur is achtergelaten. Dat is uiteraard niet de bedoeling, ik wil u hier dan ook mijn excuses voor aanbieden. Tevens heb ik uw klacht doorgestuurd naar het betreffende depot zodat dit besproken kan worden met de bezorger en er passende maatregelen genomen kunnen worden.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 14 februari 2018 om 15:13 geantwoord

Deze zelfde aanpak kregen we vorige keer ook te horen. En toch gebeurde het gisteren weer.
Eerst maar eens zien dat er wat veranderd bij DHL. Wij hebben geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door JMvdMeer