Klacht: Pakket voor deur achtergelaten

Dani2020 op 11 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakket met daarin een tablet is voor de deur achtergelaten toen we niet thuis waren. Dit terwijl ik via de website had aangegeven dat het pakket een dag later bezorgd moest worden. Op de DHL website staat dat het pakket een dag later bezorgd is om 21:04.
Het is wel goed gegaan, maar omdat er niet meer getekend hoeft te worden had ik geen poot om op te staan als het pakket verdwenen zou zijn.

Gewenste Oplossing:

De bezorger moet opnieuw getraind worden in de procedures.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juli 2020 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Het is onze bezorgers absoluut niet toegestaan een pakket onbeheerd buiten achter te laten. Ik heb uw klacht dan ook doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger van uw pakket. De bezorger wordt hierop aangesproken, zodat dit zich niet opnieuw zal voordoen. Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Dani2020