Klacht: Pakket voor deur 5

op 30 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de dag zelf bericht sms terwijl je niet thuis bent if kan komen naar huis
Wordt zo voor de deur neergezet
En vertrekt
Als je geluk hebt staaat het er dan nog na een week
En dit al diverse keren
Wanneer je een klacht wil indienen wordt je ook op en heer online gestuurd
Zodat jd nog biets kan

Gewenste Oplossing:

Gewoon aanbellen niet thuis
Oakket jee terug of buj buren
Evt volgende dag gerhalen of naar een afhaalpunt
Dan kan je zelf beslissen
Niet op de dag zelf bercht sturren van er komt iets.
Terwijl je dan niets kan regelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 juni 2021 om 17:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat de bezorger uw pakket onbeheerd buiten voor de deur heeft achtergelaten, mijn welgemeende excuses hiervoor. Dit is natuurlijk een nare situatie en ik begrijp goed dat u hier boos over bent. Daarom heb ik uw melding gelijk doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling. Maar u mag wel verwachten dat de situatie verbetert.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Michiels